Stad Holland gebruikt cookies

Wij (en derde partijen via third-party cookies) gebruiken de cookies om de website te verbeteren en u gerichte informatie te bieden. Als u alle cookies accepteert, geeft u naast de verplichte functionele cookies toestemming voor het plaatsen van analytische cookies en volg cookies.

  • Analytische cookies: meten het gebruik van de website, om de gebruikerservaring te verbeteren en problemen te signaleren.
  • Volg cookies: meten uw internetgedrag en voorkeuren, zodat we gerichte informatie op onze website kunnen aanbieden. Deze cookies kunnen ook op andere websites gebruikt worden.

U kunt uw cookie instellingen altijd later aanpassen via ons cookiebeleid.

Instellen

Chatbot

Stad Holland heeft een eigen chatbot, genaamd Theo. Onze digitale medewerker kan 24 uur per dag, 7 dagen per week antwoord geven op verschillende vragen over onze zorgverzekering. Op deze pagina leggen we uit wat een chatbot precies is, wat de voordelen zijn en hoe het werkt.

Leer Theo beter kennen!

  • Buiten kantooruren bereikbaar;
  • Theo kan meerdere klanten tegelijkertijd helpen;
  • De toon van het gesprek is begrijpelijk en vriendelijk;
  • Geeft snel antwoord op uw vraag;
  • Theo leert van elk gesprek.
  • Theo is geen levend persoon, maar een robot;
  • Theo heeft geen antwoord op vragen over persoonlijke situaties;
  • Theo is nog aan het leren en zal niet overal antwoord op kunnen geven.

Wat is een chatbot?

Het woord is een samenvoeging van de woorden 'chat' en 'robot'. Een chatbot is geen mens, maar een computerprogramma waarmee u een getypt gesprek kunt voeren. U kunt vragen stellen aan de chatbot. De chatbot geeft automatisch het antwoord.

Chatbot bij Stad Holland

Bij Stad Holland nemen we de service naar onze verzekerden toe erg serieus. Wij zijn continu aan het kijken hoe we deze kunnen verbeteren. We willen u ontzorgen door op een relevante manier antwoorden te geven op uw vragen. Deze service willen wij ook buiten kantooruren kunnen leveren. En zo is onze chatbot Theo geboren. Onze chatbot heeft een echte naam gekregen om hem zo nog menselijker te maken. Theo benadert u op een persoonlijke manier om u zo het meest geschikte antwoord op uw vragen te geven. Theo blijft echter wel een robot en kan alleen algemene antwoorden geven. Voor een reactie die afgestemd is op uw persoonlijke situatie raden we aan om contact op te nemen met uw verzekeringsadviseur of onze klantenservice

Zo werkt Theo

Theo is een robot die mensentaal niet direct kan begrijpen. Om het mogelijk te maken een gesprek met Theo te voeren is hij uitgerust met een speciale technologie: Natural Language Processing (NLP). Deze technologie zet mensentaal om naar computertaal. Theo is een zelflerende robot, die geholpen wordt door onze medewerkers van project Chatbot. Het team probeert het taalbegrip te verbeteren zodat hij klantvragen beter begrijpt. Hiervoor heeft Theo veel oefening nodig. Dit houdt in dat hij door het voeren van gesprekken steeds slimmer zal worden. Wij nodigen u dan ook van harte uit om gesprekken met Theo aan te gaan.

Privacy

Om onze chatbot te blijven verbeteren slaan we gebruikersdata anoniem op. De input die gebruikers geven wordt opgeslagen in een database en later geanalyseerd om de gebruiksvriendelijkheid van onze chatbot te kunnen verbeteren. Met de verzamelde informatie die wordt opgeslagen, en die niet tot een individu te herleiden is, maken wij rapportages. Deze worden niet gedeeld met anderen.

Naar boven