Inloggen met DigiD
Op Mijn Stad Holland en in de Mijn Stad Holland-app vindt u veel informatie over uw zorgverzekering. Omdat hier persoonlijke informatie en gegevens omtrent uw gezondheid te vinden zijn, beveiligen we deze omgeving zo goed mogelijk.
Twee manieren om in te loggen
De overheid stelt strenge eisen aan zorgverzekeraars als het gaat om inloggen. U kunt daarom bij Stad Holland alleen op de volgende twee manieren inloggen op Mijn Stad Holland of in de Mijn Stad Holland-app:
- met de DigiD-app;
- met DigiD met een sms-controle.
Stappenplan voor inloggen
Om het inloggen voor u zo gemakkelijk te maken hebben wij een stappenplan voor Mijn Stad Holland en een stappenplan voor de Mijn Stad Holland-app gemaakt.
U heeft nog geen DigiD
Een DigiD kunt u aanvragen via de DigiD-app of via het aanvraagformulier op de website van DigiD. Na de aanvraag ontvangt u van DigiD een brief met een activeringscode.
Op de website van DigiD vindt u ook meer informatie over het installeren en activeren van de DigiD-app.
Problemen met inloggen
In de meeste gevallen zal inloggen met DigiD prima werken. Het kan altijd gebeuren dat dit niet lukt. Hieronder noemen we een aantal situaties waarin inloggen misschien niet lukt.
De Mijn Stad Holland-app is niet up to date
Update de Mijn Stad Holland-app op uw telefoon of tablet en log opnieuw in.
U kunt de Mijn Stad Holland-app niet updaten
Het besturingssysteem van uw telefoon of tablet wordt niet meer ondersteund door onze app. U kunt in dit geval de Mijn Stad Holland-app niet gebruiken. Op Mijn Stad Holland kunt u nog wel terecht om uw gegevens in te zien of te wijzigen.
De DigiD-app is niet up to date
Update de DigiD-app op uw telefoon of tablet en log opnieuw in.